1398-01-07 06:16
516
0
62157
سردار معروفی در آق قلا :

تخلیه سیلاب همچنان اولویت اول سپاه است

فرمانده سپاه نینوا گفت: شکافتن جاده کمربندی آق قلا به اینچه برون در محله کل آباد ، باز کردن دهانه گرگانرود و استقرار موتورهای تخلیه آب ؛ راهکارهای در دست اقدام است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان ، بامداد چهارشنبه در ششمین جلسه قرارگاه امداد رسانی حضرت سلمان استان گلستان در محل سپاه آق قلا ، اظهار کرد: در پی بازدید امروز سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه از مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان مقرر گردید تا اولویت اصلی در کارهای امداد رسانی ، خارج کردن سیلاب از سطح شهر و روستاها باشد .

وی افزود: در این زمینه یک بخش مهم از کار ، شکافتن جاده کمربندی آق قلا به اینچه برون در محله کل آباد است که انجام آن بر عهده گروه 45 مهندسی جواد الائمه قرار گرفته است و امشب تا صبح و فردا بصورت 3 شیفت نسبت به انجام آن اقدام می شود .

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بخش مهم دیگر کار در این زمینه ، باز کردن دهانه گرگانرود برای خروج سیلاب است که بلافاصله برای تحقق این امر نیز اقدام شده است و مجموعه مهندسی نیروی زمینی سپاه در طول امشب تا صبح و فردا به صورت 3 شیفت در این دهانه کار می کنند .

معروفی بیان کرد:  برای تخلیه آب سطح شهر آق قلا ؛ علاوه بر دو مورد فوق ، تعداد 8 دستگاه موتور تخلیه آب نیز تهیه شده است که از فردا و بر اساس اولویت در مناطق مختلف مورد نیاز مستقر شده و به تخلیه سیلاب می پردازند .

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام این اقدامات ، شاهد کاهش چشمگیر حجم سیلاب ها در سطح شهر و روستاهای آق قلا و گمیشان باشیم و بعد از آن بتوانیم سایر امورات امداد و خدمات رسانی به مردم شامل ترمیم ، تعمیر و ساخت ابنیه را انجام دهیم .

تنهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.